søndag 1. februar 2009

…ingen lakenskrekk…

DSCN0650   DSCN0667

DSCN0668 DSCN0675

….ingen lakenskrekk i kveld..selv om jeg er sent i seng som vanlig….fant ut at gode venners gamle laken kan brukes til å trekke knapper med…trykke på..og vips..knapper som duger til den nye jakka som ble ferdig i kveld..noen vil vel kalle det natt…..gjenbruk..så hold på lakenet folkens…ingenting er trygt nå….og jakka passa..jippi….

DSCN0689  DSCN0664

DSCN0647

…Venus viser seg så tydlig i disse dager…skal tro om det  er det som har påvirket kreativiteten….kvinner er jo fra Venus…men litt kjedelig å holde seg der et helt liv i grunnen…tror jeg tar imot tilbudet jeg fikk i dag om å bli med til månen….fly me to the moon….hørt den før????

14 kommentarer:

Anne sa...

Flnk du er!! ...og lakenskrekk, DET har ikke jeg nei. Kveldstrøtt sm få, og du ser klokka nå...07.40 :-) på en tidlig søndag morgen...

Dans på roser... sa...

Tjohoooo! Skal si, altså... dama si...
Så flink du er. =) Nydelig og æbsolutlig fæbbjuløss,den jakka di.
Knappene er jo et kapittel for seg selv. Og ordleken din, juuuheeeey, bøyer meg i støvet, Mia. Nei du har ingen lakenskrekk!

Fly me to the moon... den følelsen kan jo oppnås rett som det er...kjæresten skaffer flybillett.

Nå skal jeg fikse sveisen, sparkle meg litt, sværte vippene og bløssje litt i kjækene, så jeg ser passe våken og fin ut. Så drar vi på møte. Cafe og sosialt liv etterpå.
Jeg elsker søndager! =)

Deilig søndag til deg også.
Skal du ut og gå tur i finjakken??? =)
Klemmmmm

Klaffen sa...

Det må jeg si... halloen for en kreativitet damen:) Jakka ble knallfin!! Jeg pakker jo til flytting, er jo kreativ der og - men produsere svært lite. Fnis! Fretex er vel de som nyter godt av denne runden. Klem og ønske om en strålende søndag

Ramme Alvor sa...

Du er veldig flink og eg trur kanskje du er litt a-kreativ også :) eller var det alfa? :)
Jakka såg både snerten og varm ut.

Tek deg kanskje opp på tilbodet om Stavanger. Er berre litt usikker på om dei har slike benkar lengre...så langt eg kunne sjå på nettsidene til IKEA så må eg heilt til Tyskland no...;)

Ha ein fantastisk sundag. Reknar med du er forsangar akkurat no :)

Klem
Britt

FO - 2 sa...

Gratulerer med ny og flott jakke.
Nydelige og kreative krumsping fra deg igjen.
Kos deg uansett hvor du måtte reise denne søndagen og ha en FIN DAG! :)
Jeg holder meg på Sotra. Like i nærheten av deg denne dagen faktisk.... Om ikke så lenge. ;)
KLEM.

KATE ♥ sa...

Hvis gamle laken kan bli så flotte, får du mone også. Nydelig jakke. Du er god!
Klem Kate

KATE ♥ sa...

Mone skal være mine!
Som vanlig går det litt fort i svingene.
Klem klem

Marie sa...

For ein fin blogg du har, Miamor! Eg lurer på korleis du får din eigen signatur på bileta dine?

~♥~ Monica S sa...

Hehe! Flink med ord du!! :-)

KJEKT at jakka passa! Den såg kjempefin ut også! Likte den fargen!

Frå ei nattugle til ei anna.. ha en fin søndag!

Monica

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Ja, venus er vakker!! :) Vi var ute ein tur på fredag, og venus skinte såå klart! :) Deilig når det er heilt stjerneklart.. :)

Ha ein flott søndag! Godklem

moa sa...

halloen vennen -
..så flink du er - jakken er jo bare helt utrolig flott, og knappene, så herlige...
og så ble jeg jo så glad for sms`en, det var gode nyheter...æ glær mæ.....masse,masse :0)
klemmer fra Moa

GundaM sa...

Så flink du er med den symaskina og du, skimter jeg noe kjent der og...? Skal bli moro å se ferdig restat, kreative du!

Søndagsklem

Liv Elin sa...

wow - så flittig og flink du er da !! Kjempeflott jakke - er det ullfilt du har brukt ?

Ha en flott søndagskveld !:)

h.espe sa...

Sååå flink du er!! Fott jakke og herlige knapper!! Skulle hatt meg et kurs i stoffstempling av deg, det er sikkert og visst. "Sikler" også over de flotte stemplene, både det "store" og bokstavstemplene... Sukk!!

Ha en fortsatt fin kveld, og en herlig kommende uke!

Klem fra Hildegunn