onsdag 4. februar 2009

..adoooorable….

DSC_0256

..jada….du har sett nok  gamle dører på bloggen min… bare få vise deg denne også…..det er som en tiltrekning dette…meg og dører..blir dratt mot dem….ikke bare for at jeg er  nysgjerrig av meg..og lurer på hva som gjemmer seg bak…kan jeg ha gått glipp av noe ?…men også de vakre beslagene..det værbitte uttrykket….levd liv….

..leste herlige bøker sist sommer av Anthony Horowitz..som blant annet har skrevet bøkene om  Diamond Brothers..som stadig er ute på nye eventyr…og har en far som er hekta på dører…sånn som meg (..ikke min far..)…han er til og med…dør-til-dør selger…noe jeg kanskje skule vurdere.…har kalt døtrene sine Doreen og Dora…, og har en ukjent antall dører i huset sitt..ikke alle kan åpnes..men pytt..hva gjør det…når man kan nyte synet av dem…

..har satt ei ny bok på ønskelista mi…må vel være den ultimate boka for meg som elsker dikt..elsker dører..og er reisende fant ??..leenge til bursdag ennå…men litt billigere enn ekte perler som jeg hinta om i forrige innlegg…

dører..dikt for reisende..

8 kommentarer:

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hei på deg du dør-damen ;o)
Skulle hatt deg en tur til bl.a.Provence du...
Der gikk jeg rundt og fotograferte maaange fine dører.
Natta-Kjerstiklem

~♥~ Monica S sa...

RØROS har mange flotte dører!!
Hadde ikke du slekt der??

De hadde et nyydelig bilde et sted i Røros... av mange lokae dører.. det var flott!

Monica

Anne sa...

Dette har vi felles du :-)

...og ta med deg døra når du går...

Ramme Alvor sa...

Ja skulle det vere ei bok som passa for deg så måtte det vel vera denne :) Interessant er det også om ein ser på ei dør som ein veg inn til noko, eller ut til noko...?

Ha ein vidunderleg dag!
Britt

FO - 2 sa...

Der har du en ny karriere ja. Dørselger. Den perfekte jobben for deg. ;)
Håper at du snart får anledning til å bla i den boken da.
Er det en Sotrastril som har skrevet den?

Ha en fin dag Marit, med en smak av vinter på våre kanter.
Det er vakkert! :)

Vibeke sa...

Må jo være den perfekte bok for deg :o)
Sender deg en mail seinere i dag med en link til "opplegget" jeg hadde lyst til å dra på til høsten, hadde vært kos å dra sammen!

Nå nærmer bloggtreffet seg, tror vi blir ca.20 stykker- spennende...

KLEM

FO - 2 sa...

Apropos det forrige innlegget ditt. Og med tanke på møter i Bloggland ellers, så anbefaler jeg deg å kikke innom DENNE flotte unge damen! ;)))

Min Verden sa...

Ser ut som om den boka er midt i blinken for deg ja :) Dører er vakkert og er man hekta, så er man hekta. Vakkert er det... Ha en fin kveld/natt. Skal ikke til Drøbak snart igjen?