torsdag 5. februar 2009

…det er den draumen….

DSC_0279DSC_0297 DSC_0292

DSC_0287

…og de som drøymer..eller drømmer om du vil ..de som tør….våger å satse….de som lar det stå til…som tar sjansen på å tape… som har alt å vinne…kjenner det er noe som vokser i meg hver gang noen deler en drøm som er blitt virkelig..eller som bare så vidt har begynt å spire..lengter etter å drømme  drømmer som kan realiseres….å ikke godta vedtatte umuligheter…slik som dama bak dette  vakre stedet….bloggverden gir meg stadig inspirasjon til å tørre bittelitt mer….takktakk…..fra ei som ser bittelitt mer av sin egen drøm vokse….og som syns det er bittelitt skummelt….og veldig gøy….

17 kommentarer:

Ramme Alvor sa...

Det var vakre interiørbilete :)
..og eg vart sulten også :)

God Natt og sweet dreams...
Britt

Berit sa...

...Vakkert skriver du, med ord om det å tørre, det å ha vilje til å tørre...inspirasjon...Tanken min; kraften til å kaste seg ut ligger i skjæringspunktet mellom det å glede seg over selve sjansen, og sorgen over det tapte.... tusen takk for en gylden stund, en gylden samtale, limt i øyner fylt med åpen nygerrighet, godt smil og klem...tusen takk Miamor.... gleder meg til enspennende utstillingen ..Tar du sjansen?... klem B :)

Tante Mimmi sa...

;)
Dette blir spanande!
klem

Lill sa...

Så flott banner du har fått på bloggen:0) Ja det å våge og tørre... ta sjansen og satse på drømmen....tørre mer. Nydelig innlegg Miamor noe å tenke på dette.
Nyt helga.
Smil fra Lill

Mitt hvite hus sa...

Så fine bilder Miamor.O=)Ja en må prøve å la drømmene, noen iallefall, bli realisert.O=)

har du en drøm du bærer på?
Nyt fredagen !
Klem Kerstin

Ellen Marie Albertsen sa...

Drømmer er viktige, og det er viktige å ha de, men også sette de til livet:)

Håper du drømmer, og at noen av de kan bli sanne en dag!:)
Hilsen fra en ny leser av Miamor bloggen.

Made by KKann sa...

Flotte bilder Miamor - og vettu..så flott du skriver om drømmer - jepp det er nettopp det..å tørre og drømme og tørre å sette drømmene ut i liv..

Ha en deilig fredag!

Smil fra KKann

Ramme Alvor sa...

Du må heilt klart arbeide når eg søv. Kvar morgon eg vaknar har du kreert noko nytt...og det er ikkje b-saker heller. Nydeleg heading, vakre fargar og tonar i designet på bloggen din. Nesten som balsam. Godt å kvile augene her inne, og tekstane tek seg av sjela :)

Ha ein fortyllande dag!
Britt

Helle Kjersti sa...

Det er så sant. Å se at noen gjør drømmen til virkelighet er den største inspirasjonen til å tørre det sjøl....

Fjordheim sa...

Ja det ser ut som et herlig sted. Der må en jo stikke innom visst en er på de kanter.
Viktig med drømmer, det er helt sikkert. Flott når noen klarer å gjøre sine drømmer til virkelighet.
Ønsker deg ei flott helg der på vestlandet :)

Tone sa...

Olav H. Hauge lokka meg inn denne gongen. Og neida, Miamor, eg vart slett ikkje skuffa, diktet kan eg, så det fekk eg lell:) og posten er nydelig.
Det er ei tid for alt, ei tid for å våge og ei tid for å halde igjen.

Anna Lisa sa...

Hei min venn.
Så flotte bilder. Du er virkelig blitt ein kunstnar med bilder og blogg.

Er bare innom for å ønske ei riktig fin helg. Her skin sola, og det er herlig med slike dagar. Godt det går mot lysare tider.
Klem

GundaM sa...

Nydelig heading du ahr fått deg ;0)

Og så spennende da, gleder emg å se...Ta tiden til hjelp...

Og så skal det bli artig å se lampa bli ny, tro hva du finner på nå da ;)))

Klem fra kalde trøndelag og imorra kan vi begynne fyre i ovnen;)

GundaM sa...

Og så skulle ejg si at det er få ting som gleder emg mere enn å se folk oppfylle en drøm ;0)

se smilet, tilfredsheten, gleden... det er så bra når noen virkelig treffer rette hylle ;0)

Ramme Alvor sa...

Ja..ja ingen skal skulde på meg at eg er den skarpaste kniven i skuffa...
Kva er det du held på med no???
Kva utrygg is er det du planlegg å krysse? :)

Uansett kva det er så ynskjer eg deg alt vel. Om det er nokon som klarar gripe draumen sin, so trur eg det er du :)

Godnattklem
Britt

Min Verden sa...

Jo takk du - bare bra :) Mr. Darcy er heldigvis ikke her, hadde ikke fått gjort noe da - sant? Vel, at vi trenger støtte er sant og visst, men det er ingen grunn til at du ikke skal ta skrittet helt ut. Så bildene på Bruncheriet og det er nydelig Marit - go girl! Barnlig ja - hadde ikke overlevd uten. Bare den barnlige gleden når de første spirene viser seg om våren. Ahhh! Det er det beste. God helg. Hanne

Haust sa...

Eg er spent på kva draumen din inneber! :)

God laurdagskveld...