lørdag 7. februar 2009

…lampefeber…

DSC_0356 DSC_0362

..nei...jeg harikke gått til filmen eller noe annet  drastisk…det kan vel mer anses som en type sykdom..å skulle forandre på saker og ting i heimen..som kom inn hit i en mer tradisjonell form….fikk en liten ampel med prismer av denne dama da jeg besøkte henne for et par uker siden…så var det lampa fra Åhlens som fikk gjennomgå….ble demontert både ampelen og lampa….og siden jeg har “allergi” mot metall av ulike slag..( forklarer senere)…fikk jeg god hjelp av en assistent til å utføre bøying av metall ( ..ikke Uri Geller for dere som er så gamle at dere husker han…)…så trenger jeg kanskje noe drivved til finishen..men jeg er tom….så foreløbig ser lampa sånn ut…

DSC_0384

…..ellers er det en stooor glede at denne dama kommer ut med mer vakker musikk om ikke så lenge…..gleder meg….ja , det er lenge mellom de mannlige artistene her inne for tida..noen gode forslag på brukbare mannfolk der ute ??…på artistfronten mener jeg…..

3 kommentarer:

Ramme Alvor sa...

Den lampen fekk nytt liv ein heilt vanleg fredagskveld :)
..salgsturne her e no fort unnagjort tenkje eg meg, med mindre det er sol og sumar du sel :)

Gler meg!
Britt

Ramme Alvor sa...

dar var du vel inne på akkuratr da eg hadde i tankane..i allefall da med prisnessefaktena...når det gjeld miljøte tenkte eg ikkje so långt...tåssje...

;)

Ramme Alvor sa...

og eg er litt ute å kjøra på tastature i dag...