mandag 2. februar 2009

..hevnen er søt…..

DSC_0188 DSC_0201

     ..brytnig mellom vinter og vår..kontraster…

DSC_0774 DSC_0204

naturfotograf

..ikke at jeg går rundt å kaller meg selv naturfotograf…men vart litt skræmt no ja...dusjer ikke så mye jeg da…er jo badenymfe...så om naturen hevner seg…kan jeg vel alltids slakke litt på miljø-vennligheten min…spise mindre kameler kanskje….de minste jeg finner….

…og hysterilan som dusjsåpe..ja ja…er ikke kjent for å være av den hysteriske typen...men kanskje hvis det presser for mye på med undertrykt hysteri…kan det være godt å ha i bakhånd…selger du sånne Magny?

…søt hevn var det også i en replikk da jeg jobbet i barnehage for over 20 år siden…..”tante marit, tante marit..nå har bolledeigen hevnet seg”….

 

14 kommentarer:

Fjordheim sa...

Stilig.
Ja de ungene har en del morsome replikker.
HA en god kveld :)

Anne sa...

:-)))) flire mæ rætt i hjæl ja

Lill sa...

:0)))))) Knallbra innlegg eg fekk meg ein god latter her. Og den dagen bolledeigen hevner seg.... ja då er det fullt firsprang ut døra ..... kan berre sjå det for meg.
Nyt måndagskvelden
Smil frå meg

Tante Mimmi sa...

Utrulege du!:)
Ord vert fattige!

HegeS -LykkeTROLL- sa...

Ja, av barn får man det servert... Og ikke alltid på et sølvfat :o)
Ha en fin kveld :o)

Bo med Lena sa...

Du veit, jeg har gifta meg inn i en porselensfamilie (Porsgrund Porselen). Mannen min er den eneste jeg vet om som hadde mer serviser enn meg med seg inn i vårt forhold. Han kom ferdig utstyrt..he he. Nå skal det sies at familien nok hadde en finger med i spillet, men det var kjekt.

Du får hyle ut hvis det er noen PP-serviser du liker. Sjansen er stor for at jeg har det...og skal selge det ;)

Bo med Lena sa...

Jeg har blitt skikkelig opplært, eller indoktrinert...alt ettersom hvordan man ser det. Kunne heller ingenting om dette temaet før jeg traff Dag. Og det er vel egentlig ikke et tema man trenger å vite så mye om heller. Man klarer seg fint gjennom livet uten he he,

Og den opprydningsoppgaven min skal ikke gjennomføres denne uken altså. Det er en kjempejobb som skal gå sakte men sikkert over hele våren. Det gjelder å skynde seg sakte.

Nå er det vel natta:)

Ramme Alvor sa...

Du er magisk i lag med ord...:)
Kaldheva må det verte då, sidan den skal serverast kald...

~♥~ Monica S sa...

Hehehe!! korleis du kjem opp med alt er ei gåte for meg!! SKRIV BOK MIAMOR!

Monica

Magdalena sa...

fniiiisss.....
du er god, alså...!

Ramme Alvor sa...

..knapt nok...

;)

Ramme Alvor sa...

Da kan fort ga i badl..fyst telde eg på karnappane...noko som var lett å gjera på 90-talet...og i blogglandia for den sags skuld..
Men denne knappetvisten, den vann du med knappast mogleg margin...;)

Ramme Alvor sa...

jau tida er rom, men eg har fått influensa og både nasen og augene er sjuke, hovudet er bortreist og kroppen slit med både virus og alderdom...men når eg vert go att...då skal me trimma...jammen skal me trimma :)

..tåssje datta med flunso :)

Klem (reknar med at du er imun no)
Britt

Ramme Alvor sa...

Når eg vert litt betre..skal eg kosa meg med da, og om eg må so set eg ein knapp på at dette vart siste kommentar i kvels..med alt da so kjem på tv2 og sånn...

;) kle..