mandag 23. februar 2009

..a kind of love….

DSC_0008

…it is a kind of love, is it not?

how the cup holds the tea,

how the chair stands sturdy and foursquare,

how the floor receives the bottoms of shoes

or toes… how soles of feet know

where they're supposed to be…

DSC_0012

..I've been thinking about the patience

of ordinary things, how clothes

wait respectfully in closets

and soap dries quietly in the dish,.

DSC_0014

..and how towels drink the wet

from the skin of the back..

and the lovely repetition of stairs..

and what is more generous than a window?…(or a door?? fritt etter miamors filosofi)

Pat Schneider 

DSC_0016

14 kommentarer:

sammen på veien sa...

ord til ettertanke og til å bli litt mer klar over de vanlige ting!
Flotte bilder:)

goklem

Ramme Alvor sa...

:)nydelege bileter og dører.
Og ja det er greit å vite at kledna held seg i skåpet når eg eigenhendig har hengt dei inn der. Kor skulle det gje om dei ikkje gjorde det? ;)...men om dei gjer det av kjærleik er eg meir usikker på...:)

Britt

Gamlå sa...

Heisann

Her var det nydelige bilder og flott tekst.

Du er en flink fotograf du Miamor.

klem fra Gamlå

Unknown sa...

Wonderful pictures and comforting words. Thank you for the inspiration!

Min Verden sa...

Takk, det er ikke verst :) nydelige bilder og I'm in løvve! Vakre ord, vakre bilder. Klem

Therese sa...

Nydelig ❤

Mi :) sa...

HERLIG :))

Åh, dette likte jeg - tusen takk for at du delte det :) Så fin blogg du ha! Hit vil jeg gjerne komme igjen.

Mi:)

moa sa...

nydelig...
låvvely....
vakkert.....
& stars and stripes - spennende!

~♥~ Monica S sa...

Hm! du er djup du!! :-)
MEn dette var faktisk flott!!

Nydelige bilder!

Monica

HegeS -LykkeTROLL- sa...

Å så fine ord, og bildene var aldeles nydelige Miamor ! Alltid like godt å titte innom deg ;o) Ha en fin kveld!

Anne sa...

Bilder som tar helt pusten fra meg!

FO - 2 sa...

Nydelig! :)))

FO - 2 sa...

Måtte innom deg en tur i dag også, for å kikke på de vakre bildene dine, og for å ønske deg en god dag! :)

Som mine dager er sa...

Den allerede så fine bloggen din blir bare finere og finere. Bred og lekker. Og med alle dine vakre ord og bilder kan man drømme seg helt bort. Sådeså!

Kramardej, Marit.

Marit