mandag 31. august 2009

..arven etter noa..

noanoa

..nei..jeg snakker ikke om syndefloden som har rammet vestlandet de siste par ukene..men en annen noa..noa noa..butikken som frister med lekre klær i passende shabby-chic stil…

noanoa2

..for ei tid tilbake fikk jeg noen gamle reklamebannere fra noa noa…nå har de ligget og hvilt seg litt disse damene…og var modne for en aldri så liten forandring i livet….bli ny med miamor….puter tenkte miamor..og puter ble det..med turkis lin som bakgrunn..sitter jeg nå og syr igjen for hånd den siste åpningen…..

noa3

..så ble det to puter, ei avlang og ei firkanta…noe må man jo bruke syndeflodværet til…

8 kommentarer:

Anonym sa...

For en fantasi du har Marit! Putene ble kjempefine!Utrolig hva du får ut av regnværsdager.

Solrun Koivuneva sa...

Rigtig flot, fed ide.

Refleksjon på livsvegen sa...

Så flink du er..
God natt klem... ;-)

miss marple sa...

JA til regnvær...;-)

moa sa...

mmmmmmm...sier moa
dette likte jeg veeeeeldig godt!
..men som kjent er jo moamoa på go`fot med noanoa...

nattaklem

Haust sa...

Det der var eit glimrande eksempel på gjenbruk!

Dans på roser... sa...

Så stilig!
I ryddesjauen, kasta jeg katalogene fra Noa Noa, samme vårkolleksjon som du nå har sydd puter av. Jeg sparte lenge på de brosjyrene.... tykt fint matt papir. Men hva hjelper det, når de bare lå der og ikke ble brukt til fine kort og fine papirklipp? Nei, i søpla med dem.....
Så flink du har vært! Lagd noe av det! Jeg har 4 vimpel-rader fra samme kolleksjon. Ble brukt som vindusdekor sammen med de bannerne som du har. =) Planen er å lage noe fint =) Omsøm..... Vimplene blir ikke kasta med det første;)

KNALLFINE, var putene dine, snuppi!

aase sa...

Helt utrolig lekkert og jammen er du noe over gjennomsnitter kreativ ja!!