torsdag 3. september 2009

..fanget noen tidstyver..

DSC_0080-1

.. rydde-jente skulle det stått…selv om betegnelsen tullejente aldri er feil på meg….men det er det jeg har begynt å gjøre…rydde...og det i stooor stiil….liste over alt som skal gjøres i huset er skrevet...med forfallsdato….eller deadline..om du vil…og starten har vært fantastisk!!!…bord og kommode er malt…skap er ryddet…fretex har fått ny forsyning av klær,..glass og metall er kommet på gjenvinning..deilig følelse…litt hver dag..litt anti-utsettelsedag hver dag framover…tid til det ja???..har vært på jakt og fanget noen tidstyver..satt dem bak lås og slå…

..takk for inspirasjonen Kathrin!!!..

8 kommentarer:

Anne sa...

Æ mæ væl bare bynn æ å da sjø...

adales verden sa...

FLINKIS;)

Anonym sa...

hei Miamor!
Flinke jenta! Fang dei du!
(eg klarar ikkje å fange passordet mitt eingang...kjem meg fortida ikkje inn på bloggen min...ik!)
mimmi

Sol sa...

Herlig, herlig blogg...Nå blir jeg inspirert til å begynne å fotografere igjen....
Har hatt litt lite inspirasjon i det siste.....Skal se på resten av bloggen i morgen. Ønsker deg en fin helg......kanskje med mer foto, hva vet jeg..... ;-}

Dans på roser... sa...

Fang shui, kanskje?? Ikke feng shui ;) Haaaaaaaaaaa-ha-haaaaaaaaaaa.....

Nei, NU E det faktisk natta.
Sitter og trykker på min største tidstyv...

Nattaklem.

Ramme Alvor sa...

Då er me i same båt...rydde-jente. Litt kjekt og, og litt bale...
No fer eg te skogs..
ryddar i morgon..
eller over helga..
kjem an på veret..

Klem!!!!!

Charlotte - FO² sa...

Så flink du er. Er så deilig å få gjort ett skikelig røsk innimellom. Fy søren så stilig de knappene er.

Å gå Besseggen anbefaler jeg på det sterkeste. Det var en fantastisk opplevelse, både naturen, og å ha mestret å gå denne lange turen i oppover og nedoverbakker. Opp Besseggen var jeg skitredd. Men det virket som det bare var meg, jeg trodde ikke jeg hadde høydeskrekk, men dette fikk jeg konstantert at jeg hadde i går. Men andre som har høydeskrekk som har gått denne turen sier at de syns det har gått greit. Men hvis du vil gå den i år så må du sjekke ferge tidene, for fra etter neste helg går det ikke daglig fergetider lenger, og etter oktober, kan man begynne å regne med snø på toppen. Neste mål for oss nå er også Galdøpiggen :) denne turen er visst også lettere å gå :)

Josefine sa...

God kveld i heimen:))

For noen søte knapper, og koselig bilde! Du er en skikkelig flinking som har startet høstryddingen... det må jo til, men herlig å bare kose seg i helgene også! Litt skummel de tidstyvene... Ønsker deg en fin ukestart i morgen, klem